Poden participar tots els alumes de La Roda. Obert fins el 6 d'abril

L’Associació de mares i pares d’alumnes de l’escola La Roda de Terrassa convoca un concurs de dibuix perquè tots els alumnes de l'escola puguin col·laborar enguany amb la revista AmpaPapers 2017, il·lustrant la portada més ENGINYOSA que mai hagi vist ningú A LA RODA. Aquesta és la revista en paper de l’associació, que s’edita al final de cada curs i es distribueix gratuïtament entre les famílies de l’escola.

Treu el Da Vinci que portes dins i agafa paper, colors i ja pots dibuixar l’enginy més curiós que t’imaginis per omplir La Roda de màquines, maquinotes o minimaquinetes! La millor la posarem a la portada de la revista d’aquest any! Omplirem La Roda de màquines trinxa bróccolis, maquinetes de treure punxes de cactus del dit, màquines que netegen idees, maquinotes endrapa núvols, maquinetes voladores antiestornuts... Com serà el teu enginy?

Teniu temps per participar fins el 6 d'abril!

Fitxers adjunts

Bases del concurs de dibuix 'Eureka, el meu enginy!'
Full d'inscripció al concurs