L’Associació de mares i pares d’alumnes de l’escola La Roda de Terrassa convoca un concurs de   dibuix perquè tots els alumnes puguin col·laborar enguany amb la revista AmpaPapers 2016, il·lus- trant la portada més bèstia que mai hagi vist ningú A LA RODA. Aquesta és la revista   en paper de l’associació, que s’edita al final de cada curs i es distribueix gratuïtament entre les   famílies de l’escola.  Agafa paper, colors i ja pots dibuixar la bèstia més xula que t’imaginis per omplir la Roda de bèsties!   La millor la posarem a la portada de la revista d’aquest any! Omplirem La Roda d’animalots, bestio- les, monstres... tots ells lletjos, preciosos, divertits, escandalosos, petitíssims, presumits, nyicris, forçuts,   estrambòtics, tendres, rabiuts, pudents, saberuts, ridículs, atents, moguts, enamorats, alienígenes,   seriuts, palplantats, potser espantats, enfadats, contents o riallers. Com serà el teva bèstia?

Podeu consultar les bases del consurs i el Full d'inscripció al concurs
Bases concurs dibuix portada AMPAPapers 2016.pdf
Full inscripció concurs dibuix portada AMPAPapers.pdf

Resolució del concurs