L’Associació de mares i pares d’alumnes de l’escola La Roda de Terrassa convoca un concurs de dibuix perquè tots els alumnes de l'escola, de P3 fins a 6è, puguin col·laborar enguany amb la revista AmpaPapers 2018, il·lustrant la portada que farà obrir la gana a LA RODA. Aquesta és la revista en paper de l’associació, que s’edita al final de cada curs i es distribueix gratuïtament entre les famílies de l’escola.

A La Roda arriba l’hora d’esmorzar i ens agradaria menjar l’entrepà més bo del món! Potser un sandvitx impressionant de 15 pisos de mermelada de brócoli i xocolata regalimant per totes les vores o un bikini d’escamarlà i formatge o un entrepà de cuixa de pollastre més gran que el pa, oooh... mmm... se t’obre la boca sola només pensant en un llesca de pa plena de macarrons amb tomàquet o una pila de croquetes fent-se lloc dins d’un pa de pagès? El dibuix que ens faci venir més gana sortirà a la portada de la revista AMPAPAP ERS 2018. T’animes a dibuixar un entrepà ben apetitós i original?

El concurs està obert fins el 27 d'abril. Els dibuixos s'han de fer a la plantilla del concurs seguint les indicacions que es donen a les bases. Els participants han d'entregar el dibuix i el full d'inscripció en un sobre tancat a banda, a la secretaria de l'AMPA.

Consulta les bases del concurs aquí

Descarrega el full d'inscripció aquí

Descarrega la plantilla per fer el dibuix aquí (imprimir a doble cara)